tiistai 3. joulukuuta 2019

15. osa - part. 1



Oli Britechester vastaan Foxbury matsi ja Seamus oli päättänyt viedä Beatrixin sinne. Valitettavasti vain tappio tuli keltavihreille.



Beatrix otti kovin vakavasti tappion. Hän oli hirveän tunteikkaalla tuulella, kun Seamus yritti jutella tytön kanssa matsin jälkeen.




Lopulta Beatrix purskahti jopa itkuun, jolloin Seamus ryntäsi lohduttamaan brunettea. Hän oli ajatellut illan menevän hieman erilailla, mutta ei ollut pahoillaan tytön tunteenpurkauksesta, sehän oli vain elämää. 



"Äh, anteeks kauheesti, kun mä tällein parun", Betrix sanoi ja peitti toisella kädellä kasvojaan pyyhittyään kyyneleensä pois poskilta.
"Ei se oikeesti mitään, saahan sitä itkeä", Seamus sanoi ja veti kätensä hieman epäröiden pois tytön harteilta.
"En mä yleensä ihan näin rankasti ota jotain matsia..."



"...mut sä oot kyllä aikamoinen unelma", Betrix sanoi kömpelösti ja sai Seamusin virnistämään.
"Flirttailetko sä mulle?" mies kysyi ja hipaisi tytön lantiota.



"Ooksä joku helmi ku sun vanhemmat on simpukoita, eiku..." Beatrix kompuroi sanojensa kanssa aivan täysin, mutta se ei Seamusta haitannut. Naurahtaen mies otti askeleen lähemmäs ja...



...veti Beatrixin kehon omaansa vasten tiukasti. He seisoivat haluaksessa hämärällä kadulla vain toisiinsa keskittyen kauan. 

**



Benji oli alkanut käydä erinäisiä väittelyitä muiden opiskelijoiden kanssa Loimun kulmassa. Hän haaveili osallistuvansa ihan kilpailuun väittelyssä, sillä hän oli siinä todella hyvä. Hän uskoi voittavansa koko tapahtuman, kunhan sellainen järjestettäisiin.

**



Benjin ja Stevien kemiat kohtasivat oikein hyvin myös vällyjen välissä, ja peitto heilui usein. Nuoret olivat niin intohimonsa kourissa, että ehkäisykin oli vähän niin ja näin.

**



Kämppisten lempipuuhaa oli pelata yhdessä. Seamus oli erityisen kiinnostunut e-urheilusta, vaikkakin kauhisteli aina omaa surkeuttaan videopeleissä pelatessaan Mosuken kanssa, joka oli oikea ammattilainen, kaiketi. Mosuke oli aika vaitonainen tekemisistään ja elämästään, mutta videopelejä tämä toden totta osasi pelata.

**



Benji oli viimein päättänyt ottaa härkää sarvista, ja kutsui Lilitin ravintolaan. Nainen oli laittautunut oikein kauniiksi ja vaikutti niin iloiselta Benjin tapaamisesta, että hetken mies sai nieleskellä sanojaan ja meinasi jo luikahtaa pois päätöksestään.
"Siitä onkin vierähtänyt tovi kun nähtiin, yliopistossa on pitänyt kiirettä, harmi kun sä et tullutkaan sinne..." Benji höpötti hermostuneena.


"Tiedäthän, että sä olet mulle tosi tärkeä", Benji aloitti lopulta oikeasta aiheesta.
"Säkin mulle, mä rak-" Lilit sanoi heti sen perään, mutta Benji keskeytti naisen tylysti.
"Kuuntele, sä olet mulle tärkeä ystävänä, ei minään muuna. Mä olen pahoillani", Benji sanoi Lilitille ja tämä hämmentyi pahasti.



"Sä et rakasta mua? Onko sulla joku toinen?" Lilit kysyi ja kyyneleet kihosivat naisen silmiin, kun Benji nyökkäsi.
"Mä en halunnut satuttaa sua, ja mä olen niin pahoillani siitä, että niin kumminkin tein", Benji sanoi hiljaa.



"Ei, älä puhu, mä en halua kuulla susta mitään. En ainakaan hetkeen", Lilit sanoi ja poistui paikalta juosten. Benji jäi katselemaan naisen perään ja huokaisi raskaasti. Häntä satutti itseään satuttaa Lilitiä, mutta hän rakasti Stevietä, ei Bheedan tyttöä.

**





Elämä yliopistolla oli yhdessä hengailua, läksyjä ja lopputöitä sekä erilaisiin tapahtumiin osallistumista. Benji voitti väittelykerhon väittelykilpailun ja pullisteli sen jälkeen asunnolla oikein kunnolla. Hän oli parhain puhumaan kaikista.

**



Stevie tuijotti itseään peilistä ja yritti tsempata itseään. Hän oli juuri saanut tietää jotain. Jotain mikä mullistaisi heidän elämänsä. Hän ei vain tiennyt, miten kertoisi siitä kellekään, mutta Benjistä olisi aloitettava.

**


Seuraavana iltapäivänä Stevie rohkaistui ja pyysi Benjin kanssaan treffeille, hän oli kuullut loistavasta paikasta Brindleton Bayssa, jonne hän halusi heidät viedä. Sen lisäksi sinne menoon oli pari muutakin syytä.




Ennen ruuan tuloa, Stevie päätti, että olisi oiva aika kertoa Benjille se päällimmäinen syy.
"Kulta, mä tiedän, että tää saattaa tulla vähän shokkina..." nainen aloitti.



"Mutta ihan totta tää on hyvä juttu!"
"No kerro nyt jo!"



"Mä odotan meille vauvaa!" Stevie lopulta henkäisi poikaystävälleen.



"Mitä? Oletko sä varma? Siis aivan varma?"
"Olen tietenkin!"



"Mä... Mä en nyt..." Benji mutisi järkyttyneenä ja...



...jätti Stevien yksin ihmettelemään karatessaan tekosyyn varjolla vessaan.



Vessassa mies piti kannustuspuhetta itselleen. Hän manasi omaa tyhmyyttään, kun ei ollut aina huolehtinut ehkäisystä. Heillä oli molemmilla opinnot kesken, hän jopa oli koeajalla ensimmäisen lukukauden jäljiltä ja opiskelua oli edessä vielä hurja määrä. Hän tosin tiesi petranneensa toisella lukukaudellaan hurjasti, että ei hän potkuja saisi.


"Tää on ilonen asia!" hän yritti huudahtaa peilikuvalleen, mutta hänen äänensä säröili pahasti. Järkytys tämä oli, mutta ehkäpä se tästä. Kyllä he selviäisivät, kyllä he jotain keksisivät.

**


Samaan aikaan Britechesterissä Seamus oli pyytänyt Beatrixin kanssaan pubiin, aikeinaan valloittaa tytön sydän itselleen kokonaan. Hän ei ehkä tiennyt, että oli sen jo tehnyt.



Punapää rohkaistui ja suuteli Beatrixiä, yllättäen tytön täysin. Hyvällä tavalla tietenkin. Seamusilla oli kumminkin toinenkin yllätys.
"Beatrix, mä tykkään susta, ja mä haluaisin, että sä olisit mun tyttöystävä. Haluatko sä?" mies kysyi suudelmasta rohkaistuneena.
"Mä... Siis... Todellakin!" Beatrix henkäisi järisyttävän onnen tulviessa hänen kehossaan.



Nuori pari otti vielä selfien muistoksi tästä hetkestä, vaikka Beatrixista tuntui, etteivät hänen jalkansa kantaisi enää kauaa, niin kovasti hän tärisi.

**

Sellaista tällä kertaa, ja to be continued! Perijä on nyt selvillä mulle ja se selviää piakkoin teillekin! Tähän alle vielä tämmöinen hauska extrakuva, nää kaks on niin kiinni toisissaan, että sulautuvat jo yhteen... :D




4 kommenttia:

  1. Benji oppi kantapään kautta, että asioilla on seuraamuksia ja ne on kannettava =D Melkein käy nuorukaista sääliksi, mutta vain melkein. Stevie on tosi suloinen ja Benji teki oikean valinnan, lopultakin. Lilitille tämä toki oli ikävä uutinen ja toivon mukaan tyttö jaksaa uskoa rakkauteen ja löytää sellaisen elämäänsä joskus tulevaisuudessa.

    Beatrix ja Seamus pääsivät suhteessaan eteenpäin, vähän kangerrellen aluksi. Nauroin ihan ääneen noille Beatrixin kömpelöille flirttailuyrityksille =D Hienoa kuitenkin, että hänellä on elämänkumppani löydettynä eikä hän jäänyt yksin, vaikka rivien välistä oli luettavissa, että näin hän ajatteli tulevaisuutensa menevän =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Benji sai joo kunnon opetuksen. :D Eiköhän Lilit vielä löydä itselleen puolison jostain muualta, saa nähdä nähdäänkö tyttöä enää tosin...

      Beatrix on epäromanttisena erittäin kömpelö mitä tulee rakkausasioihin ja siitä on hauska kirjoittaa. :D Tyttöparka tosiaan luuli, ettei ikinä saisi rakkautta kun sitä ei teininä irronnut, onneksi toisin kävi! :)

      Kiitos kommentista! :)

      Poista
  2. Hyvä, että Benji sai vihdoinkin kerrottua Lilitille tunteidensa todellisen laidan. Toki Lilitin kannalta hieman ikävämpi juttu, mutta ainakin hän saa nyt kasattua itsensä ja toivottavasti löytää vielä joskus jonkun. Benji ja Stevie taas... No, he vaikuttavat kyllä ihan sopivilta toisilleen. :) Vauva kyllä mutkistaa heidän opiskelujen aikaista elämäänsä ihan riittämiin, mutta kyllä he pärjäävät. Ehkä Beatrixista voisi olla jotain apua pienokaisen kanssa?

    Beatrix ja Seamus ovat kyllä myös suloinen pari. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Benji onneksi sai itseään niskasta kiinni asian suhteen... Benji ja Stevie ovat pelissä niin ihana pariskunta, että uskon heidän pärjäävän hyvin ja saavan monta monituista lasta vielä tämän lisäksi. :)

      Kiitos kommentista!

      Poista